PALVELUT

Henkilökuvaus

Henkilö- ja muotokuvaus  voidaan tehdä henkilöstä, kun halutaan laadukkaita kuvia yrityksen julkaisuihin tai esimerkiksi sosiaaliseen mediaan suunniteltuja profiilikuvia.
Se voi olla myös yksityiskohtainen miljöössä kuvattu henkilön karaktäärikuva, joka ilmentää henkilön persoonallisuutta ja ominaisuuksia.
Pisimmälle vietynä lopputuote voi olla taulu, joka on painettu ja kehystetty huolella.
Tove Schakir, Creatove Oy
Tilitoimisto Sisukko

Brändikuvaus

Brändikuvauksessa luodaan yrityksen tai henkilön brändiä ilmentävää visuaalista kerrontaa ja tunnistettavaa identiteettiä.

Kuvien tarkoitus on välittää asiakkaalle yrityksen tai henkilön arvoja ja tarinaa. Asiakkaalle annetaan mahdollisuus samaistua ja nähdä itsensä mukana tässä tarinassa.

Kuvien tyyli ja tunnelma voi vaihdella suuresti sen mukaan minkälaista identiteettiä halutaan ilmaista.

Mallikuvaus 

Mallikuvauksessa kuvataan mallille erilaisia edustavia kuvia portfolio käyttöön, jossa malli voi tuoda esiin omaa osaamistaan ja ulkonäköään.

Muotikuvissa esitellään mallin päällä vaate tai jokin muu asuste.  Hius- tai meikkimalli kuvauksessa tuodaan esiin hius- tai meikkiartistin luomus.
Kuvia voidaan ottaa joko studio-olosuhteissa tai teemaan sopivassa miljöössä.
Doris & Duke
Ylioppilas Kapanen

Potrettikuvaus

Potrettikuvauksessa kuvataan henkilö tai useampi.
Usein kyseessä on valmistumisen tai muuten kuvassa esiintyville henkilöille merkittävän päivän ikuistamisesta kuvan avulla.
Hyviä esimerkkejä ovat rippijuhla, valmistujaiset, hääpäivä, syntymäpäivä  tai vaikka pitkään jatkuneen ystävyyden juhlistaminen.

Tuotekuvaus

Tarinallinen tuotekuvaus on yrityksen brändiä ja identiteettiä vahvistava tapa esitellä tuotteita asiakkaalle.
Tarinallisella tuotekuvalla rakennetaan asiakkaalle mielikuva tuotteen käyttökokemuksesta ja tunnelmasta.
Samaan tapaan voidaan kuvallistaa palvelukokemusta asiakkaalle ja saada hänet luomaan mielikuva itsestään palvelun käyttäjänä.
Lohjan asuntomessut. Grohe, Pukkila. Unidrain
Vatsatanssija Andrea

Glamour-kuvaus

Glamour-kuva on klassinen sensuelli kuva, joka esittää kohteensa viehättävänä.
Useat glamour-kuvan itsestään teettäneet ovat kokeneet kuvauksen voimaannuttavana ja kehoitsetuntoa kohottavana.
Glamour-kuvia käytetään joskus myös markkinointiviestinnässä, kun tuotteen tai palvelun ympärille halutaan luoda esimerkiksi romanttinen tunnelma.

Somekampanjat

Sosiaalisen median alustoilla toteutettavat markkinointi- ja somekampanjat ovat useimpien yritysten arkipäivää ja merkittävä osa näkyvyyttä.
Somessa jo yhdessä hyvin toteutetussa kuvassa ja tekstissä voi saada asiakkaan kiinnostumaan yrityksestä ja sen tarjoamasta.
Mielenkiintoiset kuvat ja tarina ovat menestyksekkään somemarkkinoinnin. kulmakivi.
Sp-Koti Porvoo
Johanna

Nudekuvaus

Nudekuvassa henkilö esiintyy joko kokonaan tai osittain alastomana.
Riippuen valitusta tyylistä, kuvan tarkoitus voi olla esittää esteettistä kehon kauneutta tai se voi olla eroottinen.
Kuvan käyttötarkoituksia on monia. Kuva voi olla taidetta, huomenlahja tai ihmiselle itselleen tärkeä kokemus.
Nudekuvauksessani käyneet ovat pitäneet kuvausta miellyttävänä ja turvallisena kokemuksena.

Videotuotanto

Video on tullut vahvasti osaksi sosiaalisen median markkinointia ja sisällöntuotantoa.
Hyvin käsikirjoitetut ja tuotetut videot voivat levitä viraalina sosiaalisen median käyttäjien toimesta laajasti.
Esimerkiksi sisällön huumori, omaperäisyys, ristiriita tilanteen ja kontekstin välillä ovat hyviä lähtökohtia aloittaa yleisöä kiinnostavan käsikirjoituksen suunnittelu.
Dream Ark - Herregud, vilken reklambyrå!

Dream Ark

Mainostoimisto ja muut sisällöntuotannon palvelut löydät mainostostoimistomme sivuilta.
 

Dream Ark toteuttaa yrittäjien unelmia ja laajempia markkinointikokonaisuuksia.

Tuomme yhteen tekijät, näkijät ja osaajat – asiakkaat ja tulisieluiset taiteilijat.

Kohtaamisista syntyy uutta virtaa, ajatuksia ja ihmisten välistä kemiaa. Me toteutamme sinun unelmasi. Mitä ne ovat?

 
 
www.dreamark.fi